Din varukorg är tom, men det behöver den inte vara.
-
+
Köpvillkor behandlingspaket | Karlaplanskliniken
1. Om Karlaplanskliniken
Företagsnamn: Karlaplanskliniken AB
Företaget har sitt säte i Stockholm.
Besöksadress: Bryggavägen 133, 178 31 Ekerö.
Organisationsnummer: 556998-8701
Önskar du att komma i kontakt med oss, skicka ett mail till [email protected]med ditt ärende och dina kontaktuppgifter så hör vi av oss inom kort.
2. Köp av behandlingspaket
Vid köp av behandlingspaket godkänner du samtidigt våra köpvillkor för behandlingspaket samt bokningsvillkor för behandling.
Vi erbjuder kortbetalning via Izettle, Swish eller förskottsfaktura som betalning.
Behandlingspaketet kan enbart användas för behandlingar på Karlaplanskliniken och går ej att använda för köp av produkter.
Behandlingspaket kan ej kombineras med olika erbjudanden eller rabatter.
3. Bokningsvillkor
Bokningsvillkor för våra behandlingspaket är samma som för bokning av vanlig behandling. Dessa villkor hittar du här - Bokningsvillkor behandling
4. Priser
Alla priser anges i SEK och alla priser är inklusive 25% moms.
Vi reserverar oss för prisändringar orsakat av prisändring från leverantör, feltryck i prislistan samt felaktigheter i priser beroende på felaktig information och förbehåller oss rätten att justera priset.
5. Ångerrätt behandlingspaket
Behandlingspaket säljs enbart på plats hos oss på kliniken och omfattas inte av distansavtalslagen och du har därför ingen ångerrätt på ett köpt behandlingspaket.
6. Giltighetstid
Behandlingspaket har en giltighetstid om 3 månader från inköpsdatum om inget annat anges.
7. Ansvarsbegränsning
Vi tar inget ansvar för att sista giltighetsdagen infaller på en helgdag, röd dag eller högtidsdag.
Du som kund ansvarar för att boka din/dina behandlingar i god tid innan giltighetstiden går ut. Vi rekommenderar dig därför att vara ute i god tid med din bokning/bokningar så att behandlingspaketet inte riskerar att gå ut för att vi är fullbokade.
Vi ersätter inga behandlingspaket för att du som kund är ute för sent med din bokning/bokningar.
Vi tar inget ansvar för eventuella förhinder, sjukdom eller liknande som gör att du inte kan nyttja ditt behandlingspaket innan giltighetstiden går ut.
Vi tar inget ansvar för indirekta skador/allergiska reaktioner som kan ha uppstått på grund av behandlingar eller köpta produkter.
Vi accepterar inget ansvar för förseningar/fel till följd av omständigheter utanför företagets rådande (Force Majeure). Dessa omständigheter kan exempelvis vara arbetskonflikt, eldsvåda, krig, myndighetsbeslut, förminskad eller utebliven leverans från leverantör.
Vidare tas inget ansvar för eventuella förändringar på produkter/produktegenskaper som ändrats av respektive leverantör och andra faktorer utanför vår kontroll.
8. Produktinformation
Vi reserverar oss för eventuella tryckfel på denna webbplats.