• 10% rabatt på behandlingar till alla nya kunder
Uppge koden: NYKUND10 vid bokning

Köpvillkor behandlingspaket | Karlaplanskliniken

 1. Om Karlaplanskliniken 

  • Företagsnamn: Karlaplanskliniken AB
  • Företaget har sitt säte i Stockholm.
  • Besöksadress: Bryggavägen 133, 178 31 Ekerö.
  • Organisationsnummer: 556998-8701
  • Önskar du att komma i kontakt med oss, skicka ett mail till [email protected] med ditt ärende och dina kontaktuppgifter så hör vi av oss inom kort.

       2. Köp av behandlingspaket

  • Vid köp av behandlingspaket godkänner du samtidigt våra köpvillkor för behandlingspaket samt bokningsvillkor för behandling.
  • Vi erbjuder kortbetalning via Izettle, Swish eller förskottsfaktura som betalning.
  • Behandlingspaketet kan enbart användas för behandlingar på Karlaplanskliniken och går ej att använda för köp av produkter.
  • Behandlingspaket kan ej kombineras med olika erbjudanden eller rabatter.

       3. Bokningsvillkor

  • Bokningsvillkor för våra behandlingspaket är samma som för bokning av vanlig behandling. Dessa villkor hittar du här - Bokningsvillkor behandling

       4. Priser 

  • Alla priser anges i SEK och alla priser är inklusive 25% moms.
  • Vi reserverar oss för prisändringar orsakat av prisändring från leverantör, feltryck i prislistan samt felaktigheter i priser beroende på felaktig information och förbehåller oss rätten att justera priset.

       5. Ångerrätt behandlingspaket

  • Behandlingspaket säljs enbart på plats hos oss på kliniken och omfattas inte av distansavtalslagen och du har därför ingen ångerrätt på ett köpt behandlingspaket. 

       6. Giltighetstid

  • Behandlingspaket har en giltighetstid om 3 månader från inköpsdatum om inget annat anges.

       7. Ansvarsbegränsning 

  • Vi tar inget ansvar för att sista giltighetsdagen infaller på en helgdag, röd dag eller högtidsdag. 
  • Du som kund ansvarar för att boka din/dina behandlingar i god tid innan giltighetstiden går ut. Vi rekommenderar dig därför att vara ute i god tid med din bokning/bokningar så att behandlingspaketet inte riskerar att gå ut för att vi är fullbokade. 
  • Vi ersätter inga behandlingspaket för att du som kund är ute för sent med din bokning/bokningar.
  • Vi tar inget ansvar för eventuella förhinder, sjukdom eller liknande som gör att du inte kan nyttja ditt behandlingspaket innan giltighetstiden går ut.
  • Vi tar inget ansvar för indirekta skador/allergiska reaktioner som kan ha uppstått på grund av behandlingar eller köpta produkter.
  • Vi accepterar inget ansvar för förseningar/fel till följd av omständigheter utanför företagets rådande (Force Majeure). Dessa omständigheter kan exempelvis vara arbetskonflikt, eldsvåda, krig, myndighetsbeslut, förminskad eller utebliven leverans från leverantör.
  • Vidare tas inget ansvar för eventuella förändringar på produkter/produktegenskaper som ändrats av respektive leverantör och andra faktorer utanför vår kontroll.

       8. Produktinformation

  • Vi reserverar oss för eventuella tryckfel på denna webbplats.