Behandlingspaket

Vanliga frågor och svar om våra behandlingspaket.

Kan jag betala med faktura?

Det går bra att betala ditt behandlingspaket på faktura. Hela beloppet ska vara oss tillhanda innan du påbörjar ditt behandlingspaket alternativt att du betalar för första behandlingen på plats hos oss till fullpris och så skickar vi faktura på resterande belopp som ska vara oss tillhanda innan du kommer på behandling nummer två.

Hur länge gäller mitt paket?

Behandlingspaket som är köpta innan 2021-02-11 har en giltighetstid om 1 år från inköpsdatum. Behandlingspaket som är köpta efter 2021-02-11 har en giltighetstid om 6 månader. Behandlingspaket som är köpta efter 2021-09-01 har en giltighetstid på 3 månader och du får ett behandlingskort som har en unik kod som aktiveras efter varje behandling. På behandlingskortet framgår även giltighetstiden. Detta innebär att sista behandlingen måste vara utförd inom giltighetstiden. 

  • Vi ansvarar inte för att sista giltighetsdagen infaller på en helgdag, röd dag eller högtidsdag.
  • Du som kund ansvarar för att boka dina behandlingar i tid innan giltighetstiden går ut. Vi rekommenderar dig därför att vara ute i god tid med dina bokningar så att inte paketet riskerar att gå ut för att vi är fullbokade. Vi kan inte förlänga ditt paket eller ersätta dig med behandlingar till följd av att du som kund är ute för sent med dina bokningar.

Jag har tappat bort mitt behandlingskort. Kan jag få ett nytt?

Nej, ditt behandlingskort är en värdehandling precis som pengar. Vi ersätter inte borttappade behandlingskort och du har inte rätt att få ett nytt.

Hur många behandlingar har jag kvar?

Om du har glömt bort hur många behandlingar du har kvar kan du alltid maila oss så hjälper vi dig.

Kan jag förlänga mitt paket?

Nej, du kan inte förlänga ditt paket.

Jag har köpt ett paket på en viss behandling. Kan jag byta behandling?

Ja, du kan byta behandling. Du kan dock inte kombinera paketet med andra rabatter eller erbjudanden vilket innebär att du inte kan använda ditt paket på en annan behandling som är på kampanj eller är rabatterad. Vill du byta till en dyrare behandling betalar du mellanskillnaden.

Är mitt behandlingspaket personligt?

Nej, ditt behandlingspaket är inte personligt och det går bra att överlåta eller dela paketet med någon annan. Detta måste dock ske skriftligt till oss på mail av dig som har köpt paketet.

Vad händer om jag avbokar min behandling för sent?

Har du köpt ett behandlingspaket och avbokar för sent eller uteblir från din behandling kommer behandlingen att dras från ditt behandlingspaket. Här kan du läsa mer om våra bokningsvillkor.

Jag har blivit gravid och har behandlingar kvar på mitt paket. Vad gör jag?

Kontakta oss så fort du vet att du är gravid så att vi kan hitta en lösning för dig. Antingen kan du göra andra behandlingar som passar för gravida eller använda resterande belopp för att köpa produkter hos oss. Du kan inte förlänga, pausa eller kombinera ditt paket med andra erbjudanden eller rabatter.